خبرنگار العالم:

ببینید | نظامیان صهیونیستی بیمارستان ناصر را به پادگان تبدیل کرده‌اند

خبرنگار العالم در دیر البلح فاش کرد نظامیان صهیونیستی با ورود به محوطه بیمارستان دولتی ناصر در خانیونس، بخش‌های مختلف این بیمارستان و دیگر ساختمان‌ها را به گلوله بستند.
کد خبر: ۱۴۴۵۴۳۴
تعداد بازدید : 13

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی با تخریب دیوار ضلع جنوبی بیمارستان ناصر و ورود به این بیمارستان، آن را به پادگان تبدیل کرده اند. آن‌ها به بخش اورژانس و چادر‌های آوارگان هم حمله کرده و گورستان دسته جمعی در داخل این بیمارستان را هم تخریب کردند.

خبرنگار العالم گزارش داد: نظامیان صهیونیستی بقیه آوارگان و خانواده کادر درمان را هم به زور اسلحه و تهدید مجبور کردند بیمارستان را تخلیه کنند. همچنین ریاست بیمارستان را هم مجبور به انتقال همه بیماران از جمله بیماران بخش اورژانس و پرورشگاه به بیمارستان قدیمی ناصر کرده اند. ۶ نفر از بیماران، تحت تنفس مصنوعی هستند.

وی خاطرنشان کرد که مقاومت در برابر نظامیان صهیونیستی در همه محور‌ها ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی از ۲۲ ژانویه گذشته سلسله حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده‌ای را به خانیونس و بیمارستان‌های این شهر آغاز کرده است. کما اینکه با ادامه پیشروی در مناطق جنوبی و غربی آن، هزاران فلسطینی را وادار به خروج از این شهر کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها